Breloczki reklamowe jako dodatek do produktu

Breloczki reklamowe
Breloczki reklamowe

W praktyce bardzo często spotyka się dołączanie do określonych produktów atrakcyjnych gadżetów promocyjnych. Taką rolę spełniają zarówno konkretne artykuły nawiązujące do tematyki promującej się firmy, produkty spożywcze jak i próbki innych artykułów. Na półkach często spotykamy paczki kawy z gratisowymi kubkami, proszki do prania z próbką płynu do płukania, formy do pieczenia z paczuszkami cukru waniliowego i wiele innych podobnych zestawów promocyjnych. Są one wyjątkowo mile odbierane przez potencjalnych klientów, którzy w ten sposób często decydują się na kupno określonego produktu. Jest to nie tylko sposób na zwiększenie wielkości sprzedaży, ale również na skuteczne promowanie firmy.

Breloczki reklamowe dla klientów warsztatów samochodowych

Bardzo często funkcję atrakcyjnych gratisów pełnią breloczki reklamowe. Są one na tyle wielofunkcyjnym i uniwersalnym gadżetem, że można jest stosować w zasadzie w każdej branży. Jedną z nich jest motoryzacja. Breloczki do kluczy z nadrukiem warsztatu samochodowego to idealny prezent dla każdego klienta. Gdy wraz z wydaniem auta po naprawie, klient otrzyma w formie miłego upominku wspomniane breloczki reklamowe, będzie postrzegał właściciela warsztatu jako profesjonalnego usługodawcę, który dba o każdego swojego klienta. Inwestycja we wspomniane gadżety reklamowe na pewno nie zuboży budżetu przedsiębiorcy, a jej bezpośrednim efektem będzie na pewno większe zadowolenie klienta i szansa na powtórne odwiedzenie warsztatu.

Breloczki dla klientów restauracji

Mimo, iż wydaje się, że wspomniane Breloczki reklamowe kojarzą się wyłącznie z kluczami do mieszkania lub samochodu i mogą promować te dwie branże, to jednak coraz częściej znajdują one zastosowanie podczas reklamowania zupełnie innych firm. Wśród nich na uwagę zasługują na przykład restauracji i kawiarnie. Gdy klienci korzystający z usług gastronomicznych wraz z otrzymanym rachunkiem dostaną od restauratora na pamiątkę breloczek do kluczy z nadrukiem znaku firmowego, na pewno będą go zawsze kojarzyć z konkretną firmą gastronomiczną. W ten sposób możliwe jest bardzo skuteczne jej wypromowanie i pobudzenie sympatii potencjalnych klientów.